o poponeata fricoasa

A avut cineva grija astazi sa imi aminteasca ce inseamna operatia si clisma. Am trait si eu momentele unei operatii de apenticita. Nu eram inca la varsta de lama la cocosel, insa imi aduc aminte si acum, cea mai lunga zi din viata mea. Nu am sa uit cat voi trai, drumul pana la sala de operatie, si mai ales acea rahie in sira spinarii. Am mers singur pana in sala de operatii, si cand am intrat era plin de babe, care de care mai cacata pe ea de frica. Am zis buna ziua, si ca am venit sa fiu operat. O gasca de medici, asistente si infirmiere au ramas ca la dentist. Ma durea burta ingrozitor, incat eram in stare sa imi fac singur anestezia, si sa-i frec doua palme si doctorului ca nu se misca mai repede. Partea frumoasa e ca a doua zi m-am trezit intr-un miros de mancare gatita. Salonul era aproape de sala de mese de la sectia chirurgie. Logic, m-am ridicat si incet incet, tinandu-ma de pereti, am ajuns in sala de mese. M-am asezat la masa, si o bucatareasa dolofana, ma intreaba daca vreau mazare. Logic ca vreau. Imi curgea din gura de pofta. Am servit o farfurie , dar nu ma saturasem. Ma vede prietena mea „porcusorul de bucatarie” si imi mai pune o portie. In timp ce haleam ca un adevarat leutz, vine linga mine si ma intreaba:

-tu cand ai fost internat?

-ieri.

-ce fel de operatie?

-apenticita.

-si cand te opereaza?

-am fost operat ieri!

Am crezut ca imi da cu oala in cap. Ma injurat 10 minute fara oprire si fara sa se repete. M-am tirat repede in salon. In5 minute, cred ca stia deja toata sectia, ca exista un copil abia operat care a malaxat 2 farfurii de mazare, si risca sa ii sara firele de la operatie.

Frumos a fost cand a aparut nenea doctor, cu ochii cat doua oua, plin de spume, pregatit sa ma execute cu o clisma. Va jur, ca in momentul in care am vazut saracia aia de facut clisma, ma luat o panticarie, si alergam pe hol de nu-mi vedeam curu de bocanci. Cred ca in ziua aia am fost de 5-6 ori la toaleta, numai sa nu-l mai vad pe doctor in salon!

34 răspunsuri to “o poponeata fricoasa”

  1. Pai daca-ti era foame, ce?! Trebuia sa mananci 😆

  2. ce de cariclismatici azi….:))

  3. pai trebuia sa pap oua fierte, sa beau ceai, nu aveam voie sa ma balonez.

  4. Erminusha Says:

    urate experiente aveti 😦 multumesc lui Dumnezeu ca n-am avut experinte de astea. una mi-a ajuns 😛

  5. las bre…ca tu nu te schimbasi…..si-acum papi tot…:P

  6. e simplu sa spui lash. sunt curios ce ai fi zis daca erai in locul meu 🙂

  7. tu ai mai fi vrut o portie …de mancare…:P

  8. serios ca era buna mazarea!

  9. femeile in general suporta mai multe decat barbatii… inclusiv durere… poate de-asta nasc ele si nu barbatii…
    oricum, in locul tau as fi facut la fel… as fi fugit… sa nu se apropie chestia aia de mine 😆

  10. sigur… mai ales durerile in fund :))

  11. era o vb….barbatii suporta si mai multe ca suporta greutatile femeilor…:))…
    ada: suporti o unghie rupta?:P

  12. pai nu prea purtam unghii lungi 🙂 dar sunt alergic!

  13. nu prea?..da cand purtasi bre?:))..te dai in fapt?:))

  14. la degetul mic… o folosesc sa pun sare!

  15. „Cred ca in ziua aia am fost de 5-6 ori la toaleta, numai sa nu-l mai vad pe doctor in salon!”

    Era la toaleta ? 😛

  16. sau la wc!

  17. Am folosit acelasi cuvant ca tine.Scuze, data viitoare voi fi mai inventiva.

  18. „Era la toaleta? ” :)))))

  19. pisic, te pupa nasa. 🙂

  20. de ce va luati de toaleta mea???

  21. nope, io intrebam daca era doctorul in toaleta ta. 😉

  22. era pana la genunchi 🙂

  23. daca era pana la genunchi aFUNDat inseamna ca se afla deja la inaltimea ideala :))

    nasa – pup u mult. ti-am zis azi cat de mult imi place cum gandesti?

  24. mamaaaaaa
    m-ati disperat cu nasa,nasu,nana,nanu,… care e faza sa ma dumiresc si eu!

  25. e poveste lunga cu nasii astia, intreaba-l pe domnu’ cu clisma 😉

    suport unghia rupta 😀 (pt Dragos)

  26. aha

  27. Erminusha Says:

    Dodo, prin curtea gunoierilor e plin de nasi si fini virtuali…fiecare cum poate 😛

  28. gunoieri?

  29. fina, nu stiu daca sa ma bucur sau nu. Numa’ azi ? 🙂

    @disperatu’ : raspunsul este cat se poate de simplu: toti sunt fini, eu nu, eu sunt nasa.

  30. Erminusha Says:

    pe blogul lu’ teiucu, ai sa-l gasesti la blogroll pe Dono 🙂 Acolo e lumea gunoierilor 😉

  31. […] de la operatii, am furat si eu ideea. Poate nu va fi la fel de amuzant ca la Sburlea, KingSnake sau Spyyder, pentru ca eu am fost copil […]

  32. nasa – numai azi nu ti-am zis dar te-am adorat zilnic

  33. andrabestiuta Says:

    toti s-au luat de toaleta ta, dar nimeni dragul meu nu te-a compatimit pt rahianestezia aia…ce oameni!

Lasă un comentariu